نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

دربی ۱۰۲ بدون وی‌ای آر با داوری دکتر بیژن حیدری؟

  • کد خبر: ۱۹۷۴۲۰
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
دربی ۱۰۲ بدون وی‌ای آر با داوری دکتر بیژن حیدری؟
احتمال اینکه در دربی ۱۰۲ شاهد قضاوت دوباره دکتر بیژن حیدری باشیم و از کمک داور ویدئویی استفاده نشود، بسیازیاد است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ۲۳ آذرماه قرار است دربی ۱۰۲ برگزار شود. دیداری که باید در هفته پنجم لیگ برتر برگزار می‌شد، اما به بعد از هفته دوازدهم موکول شده تا عملا هفت هفته با تاخیر برگزار شود.

در حالی که زمان زیادی تا برگزاری این بازی باقی نیست، حرف و حدیث‌های بسیاری درباره اینکه چه کسی قضاوت این بازی را به عهده خواهد گرفت، به وجو آمده است.

این طور که پیدا است استقلالی‌ها انتظار دارند داوری قضاوت این بازی را به عهده بگیرد که در بازی‌های این تیم کمتر دچار اشتباه شده باشد.  


بر همین اساس احتمالا داورانی که در طول لیگ عملکرد مطلوبی در بازی‌های سرخابی‌ها نداشته‌اند  از لیست داوری این بازی خارج خواهند شد. متعاقبا داورانی هم که با پرسپولیس تنش‌هایی داشته‌اند هم از فهرست این بازی کنار گذاشته خواهند شد تا عملا تعداد داورانی که قابلیت قضاوت در این بازی را خواهند داشت، به حداقل برسد.

گفته می‌شود احتمالا شانس دکتر بیژن حیدری برای قضاوت این بازی بسیار زیادتر از دیگر گزینه‌ها خواهد بود ویحتمل سوت قضاوت بازی ۱۰۲ سرخابی‌ها به این داور داده خواهد شد.

از سویی شاید قضاوت برای حیدری بسیار دشوار هم باشد، چون گفته می‌شود موضوع استفاده از کمک داور ویدئویی برای این بازی در حال منتفی شدن است و دور از ذهن نیست که در این بازی شاهد فقدان دوباره کمک داور ویدئویی یا همان سیستم وی‌ای آر باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->